تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

«هبت الله  آخوندزاده» رئیس دولت افغانستان شد!

با وجود وعده طالبان برای ایجاد دولت فراگیر، هبت الله آخوندزاده بعنوان رئیس دولت افغانستان انتخاب شد.

کد خبر: ۱۰۷۱۸۴
۱۱:۴۶ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۰

هبت الله  آخوندزاده

 

دیدارنیوز: «بلال کریمی» عضو ارشد طالبان گفت: هبت الله آخوندزاده ریاست دولت افغانستان را به عهده گرفته است. وی همچنین افزود: «ملاعبدالغنی برادر» معاون سیاسی طالبان نیز مسئولیت سخنگوی دولت را برعهده بگیرد.

عضو ارشد طالبان تصریح کرد: رایزنی‌ها در خصوص تشکیل دولت فراگیر افغان شامل رهبران طالبان و دولتمردان پیشین و شخصیت های دیگر بانفوذ پایان یافته و همچنین مذاکرات لازم برای کابینه نیز انجام شده است.

همزمان با ورود نیروهای گروه طالبان به کابل پایتخت افغانستان در روز 24 مرداد و فرار «محمد اشرف غنی» رییس جمهوری افغانستان از این کشور، دولت افغانستان نیز سقوط کرد و طالبان قدرت را در اختیار گرفت.

 رئیس دولت افغانستان

منبع: ایران پرس

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی